Działania w związku z koronawirusem Covid-19 w Centrum Konferencyjno – Apartamentowym „Mrówka”

Naszym priorytetem jest zdrowie, bezpieczeństwo i samopoczucie naszych Gości i Pracowników.

Prezentujemy Państwu prowadzone przez Centrum Konferencyjno – Apartamentowe „Mrówka” działania zgodne z rozporządzeniami Głównego Inspektora Sanitarnego dla obiektów hotelarskich w związku z potencjalnym ryzykiem zakażenia koronawirusem.

Wszyscy nasi pracownicy przechodzą kontrolę przed przystąpieniem do pracy. Weryfikujemy czy nie występują objawy: gorączki, kaszlu, kataru. Używamy termometrów bezdotykowych, weryfikujemy każdego Pracownika przed i po rozpoczęciu pracy, prowadzimy rejestrację pomiarów.

- W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek z powyższych objawów Pracownicy nie są dopuszczani do pracy. Otrzymują zalecenie udania się do lekarza.
- Praca Pracowników w naszym obiekcie wykonywana jest w maskach i rękawiczkach jednorazowego użytku. Szanujemy bezpieczeństwo naszych Gości oraz Pracowników.
- Przeprowadziliśmy szkolenia dla Naszych Pracowników w zakresie ochrony osobistej, ze szczególnym wskazaniem dotyczącym postępowania w ściąganiu rękawiczek i maseczek.
- Przeprowadzamy dezynfekcję stanowisk pracy na Recepcjach po każdej zmianie.
- Dla naszych Gości i Pracowników w widocznym miejscu w recepcjach udostępniliśmy informacje jak dbać o higienę rąk.
- Instrukcje mycia rąk dostępne są również w każdej toalecie publicznej na terenie naszego obiektu..
- W naszej Recepcji wprowadziliśmy strefę bezpieczeństwa po to aby zachować bezpieczny odstęp pomiędzy naszymi Gośćmi i Pracownikami.
- Recepcja została wyposażona przegrodę z szyby z plexi, która odgradza naszych Gości i Pracowników, przez co wprowadziliśmy ograniczenie bezpośredniego kontaktu.
- Kilkanaście razy dzienne dezynfekujemy wszystkie miejsca narażone na dotyk. Klamki, blaty na recepcji, stoliki w strefach ogólnych.
- Płyn antybakteryjny dostępny jest w naszej recepcji dla Gości. Zalecamy naszym Gościom używanie żelu przed i po zakończeniu transakcji kiedy używany jest terminal płatniczy.
- Akceptujemy w naszej recepcji płatności kartą.
- Udostępniliśmy w naszych Recepcjach numer telefonu do sanepidu oraz najbliższego lekarza.
- Nasi Goście w sytuacji wymagającej pomocy lekarskiej otrzymują od Recepcji wsparcie w ustaleniu lokalizacji i skontaktowaniu się z najbliższą jednostką medyczną.

 

 

W trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych Gości w ramach przygotowania pokoi na przyjazd naszych Gości wprowadziliśmy:

    - dodatkowe kontrole wewnętrzne mające na celu weryfikację czystości pokoi
      - dokładne czyszczenie i odkażane z najwyższą dbałością, mającą zapewnić naszym Gościm komfort i bezpieczeństwo (ręczniki jednorazowe, zamknięte kosze na śmieci w łazienkach, piloty do TV, telefony).
        - regularne wietrzenie pokoi i pomieszczeń wspólnych by dbać o właściwy obieg powietrza.
          - wszystkie pokoje po wyjeździe naszych Gości są niedostępne w sprzedaży i są blokowane na czas tzw. naszej wewnętrznej kwarantanny.
            - stosujemy najwyższe normy związane z zachowaniem czystości i jakości prania pościeli i ręczników, które są dostępne dla Gości w pokojach. Ręczniki i pościel prane są w temperaturze minimum 60 stopni.

            - wprowadziliśmy eliminację z przestrzeni przedmiotów które mogą zostać skażone. Usunęliśmy m.in. materiały marketingowe z części wspólnych.
            - w naszym obiekcie posiłki są serwowane w ramach bezpłatnego room service lub w formie posiłków na wynos.
            - w ramach naszej organizacji wprowadziliśmy w maksymalnie możliwym wymiarze pracę zdalną oraz elektroniczny obieg informacji.
            - w naszym obiekcie wprowadziliśmy rotacyjny czas pracy i obecności bezpośrednio w obiektach kadry zarządzającej.

             

             Dyrekcja Centrum Konferencyjno- Apartamentowego „Mrówka”